«Τον άρχοντα τριών δει μέμνησθαι: Πρώτον ότι ανθρώπων άρχει. Δεύτερον ότι κατά νόμους άρχει. Τρίτον ότι ουκ αεί άρχει»

powered by Agones.gr - livescore

Τρίτη 30 Απριλίου 2013

Κούδας: Θέλω να βοηθήσω τον ΠΑΟΚ

Ο ‘’Μεγαλέξανδρος’’ του ελληνικού ποδοσφαίρου και παλαίμαχος ποδοσφαιριστής του ΠΑΟΚ, Γιώργος Κούδας, μίλησε στην ΕΡΑΣΠΟΡ, επιτέθηκε σε όλους τους πολιτικούς για την τραγική οικονομική κατάσταση που βιώνει ο Ελληνικός λαός, συμβουλεύει τον Ιβάν Σαββίδη να συνεχίσει όπως τώρα αλλά να ξέρει, ότι μονάχα τα χρήματα δεν αρκούν για να γίνει ο ΠΑΟΚ μεγάλος και μιλάει για την προσωπική του ζωή.
Μεταξύ άλλων δήλωσε:...
Η πατρίδα καίγεται και οι πολιτικοί δεν κάνουν τίποτα, δεν μπορεί να πεινάει ο κόσμος, είμαι συγκλονισμένος με όσα συμβαίνουν τριγύρω,μιλάνε για ανυπακοή του κόσμου, δεν βλέπετε ο κόσμος δεν εχει να φάει και κανείς δεν ασχολείται...Είμαι αριστερός αλλά πάνω από όλα είμαστε άνθρωποι όλοι. Πρέπει να ελαφρύνουν τα μέτρα,έχω μια βιοτεχνία και μου την κλείνουν φτάσαμε όλοι σε απόγνωση πλέον,δεν μπορω να σκεφτώ και εγω και όλοι οι άνθρωποι το αύριο είναι τρομερό αυτό που συμβαίνει και οι πολιτικοί αριστεροί και δεξιοί δεν μπορούν να συνεννοηθούν στα απλά...ο κοσμάκης δεν έχει να φάει, μου φιλάνε τα χέρια για να τους δώσω εένα μεροκάματο λες και είμαι ο Πάπας, για ένα μεροκάματο εκεί έφτασαν τον κόσμο.
Για τον Ιβάν Σαββίδη:

« Θα συμβούλευα τον Ιβάν Σαββίδη να συνεχίσει τις κινήσεις του όπως ενεργεί μέχρι τώρα. Πάντως δεν αρκούν τα χρήματα του Σαββίδη να γίνει ο ΠΑΟΚ μεγάλος, θέλει κι άλλα πράγματα. Την Μπαρτσελόνα να βάλεις να παίξει στα ελληνικά γήπεδα, δε θα μπορεί να κουνηθεί όπως είναι οι αγωνιστικοί χώροι. Οι αγώνες στην Ελλάδα το χειμώνα είναι αγώνες πόλο από την κατάσταση που έχουν τα γήπεδα».

Επίσης ο «Μεγαλέξανδρος» τού ελληνικού ποδοσφαίρου ανέφερε σε ερώτηση για το ρόλο που θα είχε σε μια ενδεχόμενη εμπλοκή του στην ΠΑΕ ΠΑΟΚ:

«Εγώ θέλω να μπω στον ΠΑΟΚ και να βοηθήσω, αλλά όχι ως πρόεδρος. Δεν έχω καμία συμμετοχή με τα οικονομικά. Θέλω να βοηθήσω στις ακαδημίες να φτιάξουμε κάτι από την αρχή όπως δημιουργήθηκε η δική μας μεγάλη ομάδα του παρελθόντος, με παιδιά από την Μακεδονία».
 

Ο Γιώργος Κουδας αναφέρθηκε και στην αποχή του απο τα γήπεδα και το ελληνικό ποδόσφαιρο.
Στην Ελλάδα φυλάκισαν τον Κολοκοτρώνη στον Κούδα θα σταματήσουν; Δεν μας υπολογίζουν και δεν μας σέβονται. Είμαι πικραμένος δεν μας σεβάστηκε κανείς εδώ όπως γίνεται στην Γερμανία με τον Μπεκενμπάουερ και τον Τσάρλτον στην Αγγλία που ακολουθούν τις ομάδες, είναι κοντά τους και τους αποδίδουν τιμές, στην Ελλάδα κάνεις δεν μας δίνει σημασία...
voria.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: