«Τον άρχοντα τριών δει μέμνησθαι: Πρώτον ότι ανθρώπων άρχει. Δεύτερον ότι κατά νόμους άρχει. Τρίτον ότι ουκ αεί άρχει»

powered by Agones.gr - livescore

Τετάρτη 30 Δεκεμβρίου 2015

Το Επιμελητήριο Χαλκιδικής σας ενημερώνει

Ο Πρόεδρος, το Διοικητικό Συμβούλιο και το προσωπικό
του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής, σας εύχονται ολόψυχα
Χρόνια Πολλά και Ευτυχισμένο το 2016
  • ΤΑ ΝΕΑ ΟΡΙΑ ΗΛΙΚΙΑΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗΣ
Μία εβδομάδα πριν από το τέλος του χρόνου, εκδόθηκαν και οι τελευταίες 4 εγκύκλιοι με τις οποίες ανοίγει ο δρόμος για την εφαρμογή των νέων ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης για πάνω από 1 εκατομμύριο ασφαλισμένους στα ταμεία των ελεύθερων επαγγελματιών (ΟΑΕΕ και ΕΤΑΑ), καθώς και στα πρώην ειδικά ταμεία (ΔΕΚΟ-Τράπεζες) και το ταμείο των δημοσιογράφων (ΕΤΑΠ-ΜΜΕ). Βάσει των διευκρινιστικών εγκυκλίων, για τα επόμενα έτη και έως το...
2022 όπου πλήρη σύνταξη λόγω γήρατος θα μπορεί να λάβει κάποιος με τη συμπλήρωση του 62ου έτους της ηλικίας παράλληλα με την πραγματοποίηση 40 ετών ασφάλισης ή εναλλακτικά, τη συμπλήρωση του 67ου έτους της ηλικίας και την πραγματοποίηση τουλάχιστον 15 ετών ασφάλισης, οι ελεύθεροι επαγγελματίες, έμποροι, βιοτέχνες, αυτοκινητιστές και εμποροϋπάλληλοι ασφαλισμένοι στον ΟΑΕΕ θα δουν τα όρια ηλικίας συνταξιοδότησής τους να αυξάνονται έως και 7 έτη, οι μηχανικοί και γιατροί ασφαλισμένοι του ΕΤΑΑ έως και 9 έτη και οι υπόλοιποι, δικηγόροι, δημοσιογράφοι και ασφαλισμένοι στα πρώην ειδικά ταμεία ΔΕΚΟ και τραπεζών έως και 17 έτη. Μεγάλοι χαμένοι, όπως άλλωστε περιγράφεται και στη γενική εγκύκλιο του ΙΚΑ και την αντίστοιχη του Δημοσίου, θεωρούνται μητέρες με ανήλικα τέκνα, που υπό προϋποθέσεις μπορούσαν να συνταξιοδοτηθούν στα 50, ασφαλισμένοι με 35ετία καθώς και ασφαλισμένοι που «κυνηγούσαν» το όριο ηλικίας για θεμελίωση μειωμένης σύνταξης. «Τέλος εποχής» έρχεται και για τη συνταξιοδότηση με 35ετία πριν από τα 60, καθώς σταδιακά αυξάνεται σε 40ετία στα 62. τις εγκυκλίους διευκρινίζεται επίσης, ότι στις περιπτώσεις χορήγησης μειωμένης σύνταξης, επιβάλλεται επιπλέον ποινή 10% (πέραν της ισχύουσας) μέχρι τη συμπλήρωση του διαμορφούμενου, κατά περίπτωση, νέου ορίου ηλικίας πλήρους συνταξιοδότησης. Επισημαίνεται δε, ότι για τη λήψη μειωμένης σύνταξης λόγω γήρατος, εφόσον προβλέπεται η σχετική δυνατότητα από το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο για τους οργανισμούς κοινωνικής ασφάλισης, απαιτούνται η συμπλήρωση του 62ου έτους της ηλικίας και η πραγματοποίηση 15 ετών ασφάλισης. Προσοχή: Τα ισχύοντα μέχρι τη 18η Αυγούστου 2015 όρια ηλικίας συνταξιοδότησης αυξάνονται σταδιακά έως τις 31/12/2021, για όσους ασφαλισμένους δεν έχουν θεμελιώσει συνταξιοδοτικό δικαίωμα μέχρι την ανωτέρω ημερομηνία. Ειδικότερα για τον ΟΑΕΕ ιχύει: Ασφαλισμένος που το 2012 είχε συμπληρώσει 35 έτη ασφάλισης και συμπληρώνει το 60ό έτος της ηλικίας του το 2016 θα λάβει τελικά σύνταξη σε ηλικία 60 ετών και 6 μηνών και εφόσον έχει συμπληρώσει τον απαιτούμενο χρόνο ασφάλισης για το έτος 2012, δηλαδή 37 έτη.

  • ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ 2016

Το Επιμελητήριο Χαλκιδικής στα πλαίσια της προσπάθειας του για την ενίσχυση του Τουριστικού Τμήματος και της Εξωστρέφειας των Επιχειρήσεων ανακοινώνει ότι θα λάβει μέρος σε Τουριστικές Εκθέσεις και θα πραγματοποιήσει επιχειρηματικές αποστολές σε χώρες του εξωτερικού. Στόχος του Επιμελητηρίου είναι να γίνει ιδιαίτερα αισθητή και να προκαλέσει ενδιαφέρον η παρουσία της Χαλκιδικής στις Διεθνείς αγορές. Το Διοικητικό Συμβούλιο του Επιμελητηρίου αποφάσισε να επιδοτήσει με ποσοστό 20% του κόστους, τη συμμετοχή στις παρακάτω Εκθέσεις Τουρισμού: (1) ITTFA 2016 η οποία θα πραγματοποιηθεί στο Βελιγράδι της Σερβίας το χρονικό διάστημα από 17 έως 21 Φεβρουαρίου 2016 (διάρκεια έκθεσης 18-21.02.2016), (2) TTR 2016 η οποία θα πραγματοποιηθεί στο Βουκουρέστι της Ρουμανίας το χρονικό διάστημα από 24 έως 28 Φεβρουαρίου 2016 (διάρκεια έκθεσης 25-28.02.2016). Στις εκθέσεις τουρισμού δικαιούνται να λάβουν μέρος οι επιχειρηματίες – μέλη του Επιμελητηρίου που ασχολούνται με τον τουρισμό (ενοικιαζόμενα δωμάτια, κάμπινγκ, κατασκηνώσεις, γραφεία γενικού τουρισμού, ενοικιάσεις μεταφορικών και πλωτών μέσων) και έχουν εξοφλήσει τις οικονομικές τους εισφορές προς το Επιμελητήριο και το 2014. Το κόστος συμμετοχής, το οποίο θα γίνει γνωστό μετά τις 10/01/2016, περιλαμβάνει για τις προαναφερόμενες οδικές αποστολές : (α) Λεωφορείο καθ’ όλη τη διάρκεια της αποστολής, (β)Διανυκτερεύσεις σε ξενοδοχείο, (γ) Καθημερινή μεταφορά από το ξενοδοχείο στην Έκθεση και αντιστρόφως. Παρακαλούνται οι επιχειρηματίες – μέλη μας που ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν, να επικοινωνήσουν για περισσότερες πληροφορίες με τα γραφεία του Επιμελητηρίου, στα τηλέφωνα 23710-24200 & 23710-24300 fax 23710-21355 υπεύθυνη κα Τζηρίτη Γεωργία. Οι αιτήσεις συμμετοχής βρίσκονται στην ιστοσελίδα του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής http://www.epichal.gov.gr/el/press-gr/695-prosklisi-simmetoxis-se-apostoles-2016.html . Δηλώσεις συμμετοχής και για τις δύο εκθέσεις θα γίνονται έως 10/01/2016.

  • ΞΕΚΙΝΗΣΕ Η ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΟΑΕΔ «ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΡΕΥΣΤΟΤΗΤΑΣ & ΤΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ»

Δημοσιεύθηκε η κοινή υπουργική απόφαση (Κ.Υ.Α. αριθμ. οικ. 51237/717/13.11.2015 , ΦΕΚ Β' 2459/16-11-2015) με τις λεπτομέρειες υλοποίησης των δύο νέων προγραμμάτων από τον Ο.Α.Ε.Δ. "ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗΣ ΕΡΓΟΔΟΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΝΕΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ" και "ΕΙΔΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΝΕΩΝ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ, ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΡΕΥΣΤΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ" και αφορούν θέσεις στις Διοικητικές Περιφέρειες της Αττικής, Κεντρικής Μακεδονίας, Δυτικής Μακεδονίας, Νότιου Αιγαίου και Στερεάς Ελλάδας. Στις 23 Νοεμβρίου «ανοίγει» η πλατφόρμα υποβολής αιτήσεων υπαγωγής στη δράση  «Ενίσχυση της ρευστότητας και της απασχόλησης», με την οποία πέφτει η αυλαία των προγραμμάτων ΕΣΠΑ της περιόδου 2007-13. Οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να υποβάλλουν ηλεκτρονικά στην πλατφόρμα του ΟΑΕΔ (www.oaed.gr) την αίτηση υπαγωγής τους στο πρόγραμμα από: (α)  τη Δευτέρα 23/11 για επιχειρήσεις και ελεύθερους επαγγελματίες με έδρα στις Περιφέρειες Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης, Δυτικής Ελλάδας, Πελοποννήσου, Ηπείρου, Θεσσαλίας, Κρήτης, Βορείου Αιγαίου και Ιονίων Νήσων, (β)  την Τρίτη 8/12 για επιχειρήσεις και ελεύθερους επαγγελματίες με έδρα στις Περιφέρειες Αττικής, Κεντρικής Μακεδονίας, Δυτικής Μακεδονίας, Νοτίου Αιγαίου και Στερεάς Ελλάδας. Προδημοσίευση της Πρόσκλησης έχει ήδη αναρτηθεί στις ιστοσελίδες του Υπ. Οικονομίας και του ΟΑΕΔ (www.oaed.gr) . Το πρόγραμμα, με προϋπολογισμό 65 εκατ. ευρώ, στοχεύει στην στήριξη 12.700 εργαζόμενων και ελεύθερων επαγγελματιών. Ειδικότερα, το πρόγραμμα απευθύνεται: (α) σε Νέους Ελεύθερους Επαγγελματίες, πρώην ανέργους, που έκαναν έναρξη επαγγέλματος από την 1/01/2014 έως και 31/08/2015 και (β) σε ιδιωτικές επιχειρήσεις ή συνεταιρισμούς που πραγματοποίησαν καθαρή αύξηση των θέσεων εργασίας τους μετά την 1/1/2015 και έως 31/08/2015, προσλαμβάνοντας έναν ή περισσότερους ανέργους. Η δράση προβλέπει την αναδρομική κάλυψη για το 2015 δαπανών νέων ελεύθερων επαγγελματιών (ενοίκια, αποσβέσεις παγίων, ασφαλιστικές εισφορές, έμμεσες δαπάνες για την αγορά εξοπλισμού) και την επιδότηση με 450 ευρώ μηνιαίως των καθαρών νέων θέσεων εργασίας που δημιουργήθηκαν από επιχειρήσεις ή συνεταιρισμούς εντός του 2015, με δέσμευση των τελευταίων για διατήρηση των επιδοτούμενων θέσεων για ισόποσο χρονικό διάστημα. Το ποσό της επιχορήγησης για κάθε νέο ελεύθερο επαγγελματία που υπάγεται στο πρόγραμμα, ανέρχεται κατ’ ανώτατο όριο στα 10.000,00 €, σύμφωνα με τα προσκομιζόμενα δικαιολογητικά των καθαρών επιλέξιμων δαπανών που έχουν πραγματοποιηθεί από την ημερομηνία έναρξης δραστηριότητας μέχρι και την ημερομηνία διεξαγωγής του επιτόπιου ελέγχου. Κριτήριο επιλογής για την ένταξη των επιχειρήσεων είναι ο χρόνος υποβολής της αίτησης για υπαγωγή στο πρόγραμμα .

  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΠΟΚΤΗΣΗΣ ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΥ (ΕΓΓΡΑΦΗ / ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ) ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΟΣΕΧΟΥΣ ΕΚΔΟΣΗΣ ΝΕΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ «ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΤΗΣ ΡΕΥΣΤΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ»
Απαραίτητη προϋπόθεση για την υποβολή της ηλεκτρονικής αίτησης και για τα δύο ανωτέρω προγράμματα είναι η ενδιαφερόμενη επιχείρηση να είναι πιστοποιημένος / εγγεγραμμένος χρήστης στο πληροφοριακό σύστημα (portal) του ΟΑΕΔ και να διαθέτει κωδικούς πρόσβασης σε αυτό (κλειδάριθμος επιχείρησης)*. Στην περίπτωση που οι ενδιαφερόμενες επιχειρήσεις δεν είναι εγγεγραμμένοι χρήστες στο Πληροφοριακό Σύστημα (portal) του Οργανισμού, θα πρέπει να επισκεφτούν την Υπηρεσία του ΟΑΕΔ (ΚΠΑ2) στην αρμοδιότητα της οποίας ανήκει η έδρα της επιχείρησης και να προσκομίσουν τα κάτωθι δικαιολογητικά για την έκδοση κλειδαρίθμου, προκειμένου στη συνέχεια να υποβάλουν ηλεκτρονική αίτηση για την υπαγωγή στα ανωτέρω προγράμματα: (1) Οι ατομικές επιχειρήσεις την Βεβαίωση έναρξης επιτηδεύματος,(2) Τα νομικά πρόσωπα πρόσφατο καταστατικό της επιχείρησης από όπου θα προκύπτει η μετοχική ή/και εταιρική σύνθεσή της καθώς και το ΑΦΜ της επιχείρησης. Η ανωτέρω διαδικασία μπορεί να διενεργηθεί από νόμιμα εξουσιοδοτημένο πρόσωπο. Εάν η επιχείρηση διατηρεί υποκαταστήματα τότε κατά την έκδοση του κλειδαρίθμου θα πρέπει να δηλώνονται και να καταχωρούνται όλα τα απαραίτητα στοιχεία (δ/νση, τηλ., email, κ.λπ.) κάθε υποκαταστήματός της.
*Προσοχή: Επισημαίνεται ότι για την υποβολή ηλεκτρονικών αιτήσεων υπαγωγής (για εργοδότες και νέους ελεύθερους επαγγελματίες) στα ανωτέρω προγράμματα, απαιτείται κλειδάριθμος που αντιστοιχεί σε επιχείρηση και όχι κλειδάριθμος που αντιστοιχεί σε φυσικό πρόσωπο.


  • ΠΑΡΑΤΑΣΗ 47 ΗΜΕΡΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΝΤΑΞΗΣ ΣΤΟΝ ''ΠΑΛΙΟ'' ΝΟΜΟ ΚΑΤΣΕΛΗ – ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΑΝΕΙΟΛΗΠΤΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ ΤΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ ΣΤΑ ΚΑΤΑ ΤΟΠΟΥΣ ΕΙΡΗΝΟΔΙΚΕΙΑ
Σύμφωνα με την ερμηνευτική εγκύκλιο 133969/οικ./22.12.15 της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, διευκρινίζεται ότι επί αιτήσεων που κατατίθενται μέχρι και τις 31.12.2015 με ελλιπή δικαιολογητικά, ή επί αιτήσεων που δεν είναι πλήρεις λόγω της μη εκπλήρωσης της -εκ νόμου απορρεούσης υποχρέωσης- των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων περί χορήγησης αναλυτικών καταστάσεων οφειλών εντός δεκαημέρου, οι Γραμματείες των αρμόδιων κατά τόπο Ειρηνοδικείων οφείλουν να παραλαμβάνουν και να πρωτοκολλούν τις αιτήσεις από τους δανειολήπτες και να χορηγούν προθεσμία δεκαπέντε (15) ημερών, παρατεινόμενη μέχρι ένα μήνα προκειμένου να προβεί ο αιτών στις αναγκαίες συμπληρώσεις. Σε κάθε περίπτωση, η προθεσμία αυτή μπορεί να παραταθεί για δύο (2) επιπλέον ημέρες, αν η Γραμματεία του κατά τόπο αρμόδιου Ειρηνοδικείου αδυνατεί ανυπαίτια να προβεί στον τυπικό έλεγχο αυτής. Η καθυστέρηση χορήγησης αναλυτικών καταστάσεων οφειλών, σύμφωνα με την παρ. 4 του άρθρου 2 του ν. 3869/2010, εκ μέρους των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων προκύπτει με βεβαιότητα από την προσκόμιση αντιγράφου αίτησης των δανειοληπτών προς τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα και την παρέλευση απράκτου της δεκαήμερης προθεσμίας που θέτει ο νόμος στα τελευταία. Η εγκύκλιος καταλήγει αναφέροντας ότι ο νομοθέτης κάνει λόγο για κατάθεση, και όχι ολοκλήρωση κατάθεσης, όπου η τελευταία δύναται να ολοκληρωθεί έως συνολικής προθεσμίας σαράντα επτά (47) ημερών.
  • ΣΤΑ 11,8 ΔΙΣ ΕΥΡΩ ΕΦΘΑΣΑΝ ΤΑ ΛΗΞΙΠΡΟΘΕΣΜΑ ΧΡΕΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ
Παρά τη θετική πορεία των εσόδων κατά τον Νοέμβριο –μήνα κατά τον οποίο τα έσοδα που εισέρρευσαν στα κρατικά ταμεία ανήλθαν στα 4,36 δισ. ευρώ- οι ληξιπρόθεσμες οφειλές παρουσίασαν πολύ μεγάλη αύξηση. Μέσα σε μόλις ένα μήνα, τα ληξιπρόθεσμα χρέη αυξήθηκαν κατά 1,453 δισ. ευρώ. Από τις αρχές του έτους μέχρι και τον Νοέμβριο, οι ληξιπρόθεσμες οφειλές εκτοξεύτηκαν στα 11,833 δισ. ευρώ ενώ αν προστεθούν και τα συσσωρευμένα χρέη μέχρι και το τέλος του 2014, τότε το συνολικό ποσό διαμορφώνεται στα 83,63 δισ. ευρώ.
  • ΠΑΡΑΤΑΣΗ, ΕΩΣ 31 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2016, ΓΙΑ ΕΚΠΡΟΘΕΣΜΗ ΔΗΛΩΣΗ ΔΙΑΚΟΠΗΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
Με έγγραφο του αναπληρωτή Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων, κ. Ι. Μπάκα, παρατείνεται η προθεσμία για την υποβολή εκπρόθεσμης υποβολής δήλωσης διακοπής εργασιών, πέραν του έτους, βάσει του πραγματικού χρόνου διακοπής, η οποία έληγε στις 31 Δεκεμβρίου 2015. Ως εκ τούτου, έως τις 31 Ιανουαρίου 2016, οι επιτηδευματίες που έχουν σταματήσει να ασκούν το επιτήδευμά τους ή δεν έχουν κάποιο εισόδημα από αυτό, θα πρέπει να δηλώσουν, πως διέκοψαν τις εργασίες τους, βάσει του πραγματικού χρόνου διακοπής. Εάν περάσει η προθεσμία και δεν δηλώσουν εγκαίρως τη διακοπή εργασιών και το κάνουν μεταγενέστερα, θα θεωρηθεί πως η διακοπή των εργασιών, έγινε κατά την ημέρα υποβολής της δήλωσης και θα κληθούν να υποβάλουν όλες τις φορολογικές δηλώσεις και τους αναλογούντες φόρους για το ενδιάμεσο διάστημα. Σύμφωνα με το έγγραφο της Γ.Γ.Δ.Ε., τα φυσικά και νομικά πρόσωπα μπορούν, για τη διακοπή των εργασιών τους, να υποβάλουν στον υπάλληλο του τμήματος ή γραφείου της Διοικητικής και Μηχανογραφικής Υποστήριξης της Δ.Ο.Υ., που βρίσκεται η έδρα της επιχείρησης, τη δήλωση διακοπής επιχειρηματικής δραστηριότητας (έντυπο Μ4) στο πλαίσιο της νέας προθεσμίας. Όσοι αποφασίσουν να διατηρήσουν ενεργά τα βιβλία τους, θα πρέπει να γνωρίζουν, ότι θα κληθούν να πληρώσουν το τέλος επιτηδεύματος ανεξάρτητα, εάν είχαν δραστηριότητα ή όχι.

  • ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΚΑΤΑΣΧΕΣΕΩΝ ΕΤΑΙΡΙΚΩΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΩΝ, ΖΗΤΑ Η ΕΣΕΕ
Την άμεση ανάκληση της απόφασης κατάσχεσης τραπεζικών εταιρικών λογαριασμών για ληξιπρόθεσμα χρέη προς το Δημόσιο άνω των 70.000 ευρώ, ή τουλάχιστον τον προσδιορισμό διαφορετικού ακατάσχετου ορίου, ζήτησε η Εθνική Συνομοσπονδία Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας με επιστολή της προς το υπουργείο Οικονομικών. Η ΕΣΕΕ θεωρεί ότι το συγκεκριμένο μέτρο θα έχει δυσμενείς επιπτώσεις στην αγορά, "χωρίς να αποδώσει ταυτόχρονα τα αναμενόμενα έσοδα και θα προκαλέσει περαιτέρω αναταράξεις στην αγορά, κλονίζοντας τα εναπομείναντα ψήγματα εμπιστοσύνης μεταξύ κράτους και ιδιωτών".

  • ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ Ο.Α.Ε.Δ. ΑΠΟ 4 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2016
Από τις 4 Ιανουαρίου 2016 μία σειρά υπηρεσιών του Οργανισμού Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού θα παρέχονται ΜΟΝΟ μέσω διαδικτύου, με τη χρήση κωδικών πρόσβασης στις Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες ΟΑΕΔ ή μέσω ΚΕΠ. Η τρίμηνη Ανανέωση Δελτίου Ανεργίας, οι αιτήσεις για τα Ειδικά Εποχικά Βοηθήματα, Ειδικά Βοηθήματα Ανεργίας, Παροχές Μητρότητας είναι μερικές από τις σημαντικότερες υπηρεσίες για τις οποίες η διαδικασία πρόσβασης αλλάζει. Για την εξυπηρέτησή τους, οι συναλλασσόμενοι είτε θα πιστοποιούνται ως χρήστες στις Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες του ΟΑΕΔ (1. παραλαμβάνοντας Κλειδάριθμο από ένα Κέντρο Προώθησης Απασχόλησης - ΚΠΑ ΟΑΕΔ, ή 2. χρησιμοποιώντας τους κωδικούς τους από την Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων) είτε θα απευθύνονται σε ένα Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών, έχοντας μαζί τους ΑΦΜ, ΑΜΚΑ και τα απαιτούμενα δικαιολογητικά. Οι σχετικές οδηγίες για εγγραφή στις Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες είναι αναρτημένες στην ιστοσελίδα του ΟΑΕΔ, στη διεύθυνση www.oaed.gr καθώς και στη σελίδα του Οργανισμού στο Facebook (https://www.facebook.com/oaed.gr/).
  • ΕΙΔΙΚΟΣ ΦΟΡΟΣ ΣΤΙΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΑΖΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
Δύο εναλλακτικές επεξεργάζεται η κυβέρνηση προκειμένου να βρει πόρους για το ασφαλιστικό και να αποφύγει τις μειώσεις στις συντάξεις. Σύμφωνα με δημοσιεύματα, εκτός από την επιβολή ειδικού φόρου στις τραπεζικές συναλλαγές, σκέφτονται και μονιμότερες λύσεις. Συγκεκριμένα η κυβέρνηση θέλει να εισπράξει 700 εκατ. ευρώ για να μη μειωθούν οι συντάξεις. Έτσι εκτός από το φόρο στις συναλλαγές ενδέχεται να διαθέσει τμήμα των προμηθειών που παίρνουν οι τράπεζες για όλες τις συναλλαγές για τη στήριξη των ασφαλιστικών ταμείων. Αν προχωρήσει σε μια τέτοια κίνηση τότε θα εισπράξει το 10% των προμηθειών των τραπεζών και θα το στείλει στον κουμπαρά του ασφαλιστικού. Πάντως η κυβέρνηση σχεδιάζει πριν προχωρήσει σε μια τέτοια κίνηση να υποχρεώσει τις τράπεζες να καταργήσουν ορισμένες προμήθειες στις συναλλαγές. Σε κάθε περίπτωση τα μέτρα θα πρέπει να λάβουν την έγκριση της τρόικας πυο φτάνει στην Αθήνα στις 8 Ιανουαρίου. Στο τραπέζι παραμένει και η αύξηση των ασφαλιστικών εισφορών κατά 1% και στην κυβέρνηση εκτιμούν ότι υπάρχει μεγάλη πιθανότητα η τρόικα να δεχθεί αυτό το μέτρο.


  • ΣΤΙΣ ΧΡΗΣΕΙΣ 2011 - 2015 ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΦΟΡΟΕΛΕΓΧΟΙ ΤΟ 2016
Το 50% των φορολογικών υποθέσεων που θα ελεχθούν το 2016 από τις ελεγκτικές υπηρεσίες θα αφορά την τελευταία πενταετία 2011-2015, σύμφωνα με εγκύκλιο της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων. Όπως ορίζεται θα διενεργηθούν 4.000 πλήρεις φορολογικοί έλεγχοι και 18.000 μερικοί φορολογικοί έλεγχοι. Ειδικότερα όπως ορίζεται σε εγκύκλιο (ΔΕΛ Β 1161529 ΕΞ 2015/15.12.2015) που υπογράφει ο αναπληρωτής γγ Δημοσίων Εσόδων, Ι.Μπάκας, το έτος 2016 θα διενεργηθούν τέσσερις χιλιάδες (4.000) πλήρεις φορολογικοί έλεγχοι και δεκαοκτώ χιλιάδες (18.000) μερικοί φορολογικοί έλεγχοι από τις ελεγκτικές Υπηρεσίες ΚΕΜΕΕΠ, ΚΕΦΟΜΕΠ, και ΔΟΥ. 
  • ΕΠΕΚΤΕΙΝΕΤΑΙ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 20 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2016 ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΤΗΣ ΑΠΟΣΥΡΣΗΣ
Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, η κυβέρνηση αποφάσισε να ενισχύσει την αγορά των καινούριων αυτοκινήτων και να δώσει μια ακόμη ευκαιρία σε όσους θέλουν να αποκτήσουν ένα καινούργιο και ασφαλές αυτοκίνητο. Η απόσυρση των παλαιών αυτοκινήτων και η αντικατάσταση τους με καινούργιο όχημα, επεκτείνεται μέχρι τις 20 Απριλίου 2016. Σημειώνεται ότι το μέτρο έληγε στις 20 Δεκεμβρίου. Αυτή η σημαντική απόφαση αυξάνει την δυναμική της αγοράς καινούργιων αυτοκινήτων και ενισχύει την αγοραστική ικανότητα των καταναλωτών.
  • ΟΓΑ: ΣΗΜΕΡΑ Η ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΤΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΩΝ ΕΠΙΔΟΜΑΤΩΝ
Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΟΓΑ, σήμερα, Τετάρτη 30 Δεκεμβρίου 2015 θα καταβληθούν τα οικογενειακά επιδόματα στους δικαιούχους που υπέβαλαν αίτηση μέχρι 25 Νοεμβρίου 2015 και πληρούν τις προϋποθέσεις. Η πληρωμή αυτή αφορά 715.703 δικαιούχους και η συνολική δαπάνη ανέρχεται στο ποσό των 182.826.458 ευρώ. Όσοι από τους δικαιούχους οικογενειακών επιδομάτων υπέβαλαν αίτηση έως τις 25 Νοεμβρίου 2015 και δεν τους καταβληθεί το επίδομα μπορούν να επισκεφτούν την ιστοσελίδα του Οργανισμού (www.oga.gr), στην ειδική εφαρμογή «Πληροφορίες Οικογενειακών Επιδομάτων», προκειμένου να ενημερωθούν για το λόγο μη πληρωμής τους και τα δικαιολογητικά που πρέπει να προσκομίσουν στον ΟΓΑ. Η πληρωμή των οικογενειακών επιδομάτων σε αυτούς τους δικαιούχους θα γίνει μετά την προσκόμιση και τον έλεγχο των δικαιολογητικών από τις αρμόδιες υπηρεσίες του Οργανισμού (Κεντρική Υπηρεσία ή αρμόδιο Υποκατάστημα).
  • ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΟΥ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΔΗΛΩΣΗΣ ΣΤΟ Γ.Ε.ΜΗ. ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥΧΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ

Όλοι οι υπόχρεοι εγγραφής στο Γ.Ε.ΜΗ. που δεν είναι κεφαλαιουχικές εταιρίες, δηλαδή όλοι εκτός από Α.Ε., Ε.Π.Ε., Ι.Κ.Ε., και πιο συγκεκριμένα οι Ο.Ε. , Ε.Ε., Συν ΠΕ,. ΑΤΟΜΙΚΕΣ, ΑΣΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ, ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΕΣ κλπ, έχουν υποχρέωση καταχώρισης στο Γ.Ε.ΜΗ. του αποδεικτικού υποβολής φορολογικής τους δήλωσης, σύμφωνα με το άρθρο 5 της Υ.Α. 79760/31-12-2014 (ΦΕΚ Β’ 3623). Η καταχώριση πρέπει να γίνει εντός δύο μηνών από την υποβολή της φορολογικής δήλωσης, με ηλεκτρονικό τρόπο από την ιστοσελίδα https://services.businessportal.gr.

  • ΝΕΕΣ ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟΥ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ ΥΨΗΛΗΣ ΠΡΟΣΤΙΘΕΜΕΝΗΣ ΑΞΙΑΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ

Το Επιμελητήριο Χαλκιδικής, ακολουθώντας τις τεχνολογικές εξελίξεις αναβαθμίζει τις ψηφιακές του υπηρεσίες με σύγχρονες υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας που τις παρέχει δωρεάν σε όλα τα μέλη του, για την αύξηση της εξωστρέφειας και των πωλήσεων των τοπικών επιχειρήσεων. Συνολικά προσφέρονται 4 νέες υπηρεσίες: 1. Ιστοσελίδα προβολής των Τουριστικών Επιχειρήσεων Χαλκιδικής σε Πανελλαδική Τουριστική Πύλη (www.filoxeno.com) που υποστηρίζεται από τα Ελληνικά Επιμελητήρια, αλλά και στην Τοπική Τουριστική Πύλη που ετοιμάζεται. Αφορά καταλύματα ή ξενοδοχεία, εστιατόρια, καφέ, επιχειρήσεις διασκέδασης, τουριστικά γραφεία, επιχειρήσεις δραστηριοτήτων, τοπικών προϊόντων κ.ά. Ειδικά στις Επιχειρήσεις Διαμονής προσφέρεται δωρεάν πλήρες και αυτοδιαχειριζόμενο σύγχρονο Σύστημα Ηλεκτρονικών Κρατήσεων (e-booking) που ενσωματώνεται και στην ιστοσελίδα της κάθε επιχείρησης, αλλά μπορεί να δέχεται και κατευθείαν κρατήσεις από την Τουριστική πύλη. 2. Ηλεκτρονικό Κατάστημα (e-shop) που ενσωματώνεται και στην ιστοσελίδα της κάθε επιχείρησης με ταυτόχρονη προβολή προϊόντων και στην Πανελλαδική Επιμελητηριακή Αγορά Προϊόντων: www.directmarket.gr . 3. Υπηρεσία Online Συμβούλου με ενημερωμένο περιεχόμενο που συνοδεύεται και από Υπηρεσία Online Συμβουλευτικής, όπου οι επιχειρήσεις μπορούν να θέτουν ερωτήματα και να λάβουν εξειδικευμένες συμβουλευτικές υπηρεσίες για φορολογικά, χρηματοδοτικά, εργασιακά και άλλα επιχειρηματικά θέματα δωρεάν. 4. Ιστοσελίδα προβολής της επιχείρησης στον Πανελλήνιο Ηλεκτρονικό Επιχειρηματικό Οδηγό που συμμετέχει και το Επιμελητηρίου Χαλκιδικής σε δύο γλώσσες Ελληνικά και Αγγλικά και σε έκδοση για mobile, tablet με ταυτόχρονη απεικόνιση των επιχειρήσεων βάση γεωγραφικής θέσης του χρήστη και πολλά ακόμη σύγχρονα χαρακτηριστικά. Όλες οι εφαρμογές είναι πλήρως αυτοδιαχειριζόμενες αποκλειστικά από τις επιχειρήσεις. Για να εκδηλώσετε το ενδιαφέρον σας συμπληρώστε απλά την παρακάτω φόρμα: http://www.epichal.gov.gr/el/press-gr/663-nees-yphresies-e-commerce-.html. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Επιμελητήριο Χαλκιδικής, τηλ.: 2371024200 – 24300, e-mail: info@epichal.gr .
  • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΧΗΓΕΙΟ ΤΑΚΤΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ (ΑΤΑ) ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΝΩΠΩΝ ΚΡΕΑΤΩΝ – ΠΟΥΛΕΡΙΚΩΝ (ΔΕ. 52/15)

Η Υπηρεσία Προμηθειών της Πολεμικής Αεροπορίας προκηρύσσει ανοικτό ηλεκτρονικό διαγωνισμό για την προμήθεια «Νωπών Κρεάτων - Πουλερικών» προς κάλυψη απαιτήσεων τροφοδοσίας υποστηριζόμενων μονάδων της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών (Δ.Ο.Υ.) της αεροπορικής βάσης Λάρισας . Ο διαγωνισμός θα διεξαχθεί μέσω της πλατφόρμας του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΣΗΔΗΣ), με σκοπό τη σύναψη συμφωνίας – πλαίσιο , διάρκειας τριών (3) ετών. Συνολική προϋπολογισθείσα δαπάνη 345.000,00 € (συμπεριλαμβανομένων των προβλεπόμενων κρατήσεων, ποσό επιβαρυμένο με ΦΠΑ 13% 115.000,00 € ετησίως) και 389.850,00 €, συμπεριλαμβανομένων των προβλεπόμενων κρατήσεων και του αναλογούντος ΦΠΑ για μια τριετία (129.950,00 € ετησίως). Έναρξη υποβολής προσφορών η 28η Ιανουαρίου 2016 ημέρα Πέμπτη και ώρα 07.00 πμ, και καταληκτική ημερομηνία η 5η Φεβρουαρίου 2016 ημέρα Παρασκευή και ώρα 15.00 μμ. Ημερομηνία αποσφράγισης προσφορών η 12η Φεβρουαρίου 2016 ημέρα Παρασκευή και ώρα 11.00 πμ. Πληροφορίες Υπηρεσία Προμηθειών Πολεμικής Αεροπορίας, Δημ. Σούτσου 40, ΤΚ 11521 Αμπελόκηποι, τηλ 210 8705015, 8705013, fax 210 6445633, e mail: yppa@haf.gr τις εργάσιμες ημέρες και ώρες από 08.00 – 14.00.
  • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ (ΔΑΥ) ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ (ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΑΤΑ ΠΛΑΣΜΑΤΟΣ & ΠΑΡΕΝΤΕΡΙΚΑ ΔΙΑΛΥΜΑΤΑ) (ΔΕ. 34/15)

Η Υπηρεσία Προμηθειών της Πολεμικής Αεροπορίας προκηρύσσει ανοικτό ηλεκτρονικό διαγωνισμό για την προμήθεια «Φαρμακευτικού Υλικού (Υποκατάστατα Πλάσματος και Παρεντερικά Διαλύματα» με σκοπό τη σύναψη συμφωνίας – πλάισιο, διάρκειας τεσσάρων (4) ετών , για όλους τους κλάδους (ΓΕΣ – ΓΕΝ – ΓΕΑ), σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν. 2286/95 και των ΠΔ 60/2007, συμπληρωματικώς δε με τις διατάξεις του Ν. 4270/14 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει . Ο διαγωνισμός θα διεξαχθεί μέσω της πλατφόρμας του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΣΗΔΗΣ). Συνολική προϋπολογισθείσα δαπάνη 4.561.849,20,00 € για μια τετραετία [ποσό επιβαρυνόμενο με ΦΠΑ 6%, συμπεριλαμβανομένων των προβλεπομένων κρατήσεων (1.140.462,30 € ετησίως)] και 4.835.560,15 συμπεριλαμβανομένων των προβλεπόμενων κρατήσεων και του αναλογούντος ΦΠΑ, για μια τετραετία (1.208.890,04 € ετησίως) . Έναρξη υποβολής προσφορών η 1η Φεβρουαρίου 2016 ημέρα Δευτέρα και ώρα 07.00 πμ, και καταληκτική ημερομηνία η 8η Φεβρουαρίου 2016 ημέρα Δευτέρα και ώρα 15.00 μμ. Ημερομηνία αποσφράγισης προσφορών η 15η Φεβρουαρίου 2016 ημέρα Δευτέρα και ώρα 11.00 πμ. Πληροφορίες Υπηρεσία Προμηθειών Πολεμικής Αεροπορίας, Δημ. Σούτσου 40, ΤΚ 11521 Αμπελόκηποι, τηλ 210 8705015, 8705013, fax 210 6445633, e mail: yppa@haf.gr τις εργάσιμες ημέρες και ώρες από 08.00 – 14.00.


Δεν υπάρχουν σχόλια: