«Τον άρχοντα τριών δει μέμνησθαι: Πρώτον ότι ανθρώπων άρχει. Δεύτερον ότι κατά νόμους άρχει. Τρίτον ότι ουκ αεί άρχει»

powered by Agones.gr - livescore

Τετάρτη 25 Μαΐου 2016

Από τον ψηφιακό πελάτη στην ψηφιακή επιχείρηση


Βέλτιστες πρακτικές από επιχειρήσεις που προχώρησαν ή σχεδιάζουν να προχωρήσουν σε μετασχηματισμό των λειτουργιών τους, αξιοποιώντας τις σύγχρονες τεχνολογίες, με σκοπό να εξυπηρετήσουν τους ψηφιακούς πελάτες παρουσιάστηκαν στην εκδήλωση που διοργάνωσαν από κοινού το Ελληνικό Ινστιτούτο Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΕΙΠ) και το Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing (ΕΙΜ) του Τμήματος Μακεδονίας της Ελληνικής Εταιρίας Διοικήσεως Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ), το Σάββατο 21 Μαΐου 2016, με θέμα «Από τον ψηφιακό πελάτη στην ψηφιακή επιχείρηση», στην Αίθουσα Ballroom III του ΗΥΑΤΤ REGENCY HOTEL στη Θεσσαλονίκη. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε...
στο πλαίσιο του MONEY SHOW 2016.

Ο κ. Βασίλης Καρποδίνης, Head of Operations της APIVITA S.A., παρουσίασε τα εργαλεία που εφαρμόζει η APIVITA αξιοποιώντας τις λύσεις mobile computing. Αναφέρθηκε στη φιλοσοφία της εταιρείας που επιδιώκει να εκμηδενίσει κάθε επιβάρυνση που προέρχεται από τις δραστηριότητες της εταιρείας αλλά και να δημιουργήσει οικονομική, κοινωνική και περιβαλλοντική αξία. Το ενιαίο σύστημα ENTERSOFT CRM που έχει εγκαταστήσει επιτρέπει στους πωλητές της εταιρείας να έχουν σε πραγματικό χρόνο όλη την αναγκαία πληροφόρηση για τη λήψη παραγγελίας όπως πληροφορίες για τον πελάτη, τον ανταγωνισμό, τους στόχους τους, με εποπτική εικόνα και συγκριτικά στοιχεία. Με τον τρόπο αυτό επιτυγχάνουν αύξηση του αριθμού επισκέψεων σε υποψήφιους πελάτες κατά 25% και μείωση του χρόνου παραμονής στο σημείο πωλήσεων κατά 50% ενώ η καταχώρηση των ερωτηματολογίων γίνεται κατά 70% ταχύτερα.

Ο κ. Παναγιώτης Καλανδράκης, Διευθυντής ΙΤ Εμπορίας του Ομίλου ΕΛΠΕ, παρουσίασε τις βέλτιστες πρακτικές που εφαρμόζει ο όμιλος για την υποστήριξη των ομάδων πωλήσεων. Η Διεύθυνση Πληροφορικής του ομίλου βασιζόμενη στον πυρήνα των εφαρμογών SAP έχει αναπτύξει λύσεις για ηλεκτρονικές παραγγελίες, mobile apps για συσκευές Android, φωνητική πύλη, πωλήσεις μέσω κινητών συσκευών για το LPG, ημερολόγια πωλήσεων, ηλεκτρονικά ερωτηματολόγια, στόχους πωλήσεων και εικόνα πελάτη, εγκρίσεις αιτημάτων επιταγών, θέση βυτίου σε δυναμικό χάρτη, απολογισμό δραστηριότητας. Όλες οι παραπάνω υπηρεσίες είναι διαθέσιμες μέσω κινητών συσκευών που διευκολύνουν καθημερινά τους πωλητές που επισκέπτονται τα πρατήρια καυσίμων.

Ο κ. Σάββας Τορτοπίδης, Διευθυντής Πληροφορικής της ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ ΜΑΣΟΥΤΗΣ Α.Ε., αναφέρθηκε στην αφοσίωση των πελατών και πως αυτή διασφαλίζεται με τις νέες τεχνολογίες. Η Διεύθυνση Πληροφορικής του ομίλου ανέπτυξε εφαρμογές για κινητές συσκευές, για το facebook, το youtube και μέσω της ιστοσελίδας masoutis.gr. To masoutis app επιτρέπει στον χρήστη με απλό τρόπο να έχει πρόσβαση σε προσφορές, να φτιάξει λίστα αγορών, να βρεί καταστήματα ακόμη να σκανάρει τα προϊόντα όσο είναι στο σπίτι του μέσω της κάμερας του κινητού για να τα βρεί αργότερα όταν επισκεφτεί το κατάστημα. Το omni channel μετασχηματίζει το φυσικό κατάστημα και εισάγει τον πελάτη στον ψηφιακό κόσμο, όπου ο καταναλωτής ζει και σκέφτεται ψηφιακά αλλά και με συναίσθημα.

Ο κ. Στάθης Τσακίρης, Marketing & Development Director της AMD Telecom, παρουσίασε το νέο κόσμο του Internet of Things (IoT) και πως η επέκταση του Internet σε όλες τις συσκευές επηρεάζει την αγορά. Το Internet θα διασυνδέσει όλες τις συσκευές που χρησιμοποιούνται στην υγεία, την παραγωγή, τις έξυπνες πόλεις, την ενέργεια, το περιβάλλον, το λιανεμπόριο, τις μεταφορές, τις αγροκαλλιέργειες με συνέπεια να ζούμε σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο κόσμο. Τα έξυπνα σπίτια θα μας αναγνωρίζουν μόλις μπούμε μέσα και θα προσαρμόζουν τη θέρμανση, το φωτισμό, τη μουσική στις ανάγκες μας. Το ψυγείο θα μας ενημερώνει για το τι βρίσκεται μέσα, προτείνοντας το καταλληλότερο γεύμα, βάσει της διάθεσης μας, του επιπέδου δραστηριότητάς μας, των θερμίδων που καταναλώσαμε και ίσως ακόμη και της δίαιτας που ακολουθούμε. Ίσως μάλιστα οι αλυσίδες super market να δίνουν και δωρεάν ψυγεία στους καταναλωτές, αρκεί «αυτά να παραγγέλλουν» από τη συγκεκριμένη αλυσίδα. Η μεγάλη επιδίωξη του marketing γύρω από το IoT είναι η επεξεργασία και η ανάλυση των δεδομένων που παράγει το περιβάλλον κάθε ανθρώπου/καταναλωτή, δημιουργώντας ένα εξατομικευμένο προφίλ, με σκοπό την προσωποποιημένη προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών.

Συμπερασματικά, η ταχύτητα με την οποία αναπτύσσεται το διαδίκτυο συνδέοντας πλέον συσκευές και όχι μόνο υπολογιστές, οδηγεί και υποχρεώνει τις επιχειρήσεις να μετασχηματιστούν για να εξυπηρετήσουν τις νέες ανάγκες των πελατών. Παραγγελίες θα δίνονται από συσκευές σε συσκευές, τα σπίτια θα προσαρμόζονται στις προσωπικές μας ανάγκες, τα αυτοκίνητα θα επικοινωνούν μεταξύ τους και εμείς θα ζούμε σε ένα κόσμο διαρκώς μεταβαλλόμενο. Η μεγάλη πρόκληση του marketing είναι λοιπόν η προσωποποιημένη προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών.