«Τον άρχοντα τριών δει μέμνησθαι: Πρώτον ότι ανθρώπων άρχει. Δεύτερον ότι κατά νόμους άρχει. Τρίτον ότι ουκ αεί άρχει»

powered by Agones.gr - livescore

Τρίτη 31 Αυγούστου 2010

Υπουργείο Παιδείας: 150.000 εκπαιδευτικοί όλων των ειδικοτήτων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης θα συμμετάσχουν μέχρι το Δεκέμβριο του 2013, στο πρόγραμμα επιμόρφωσης για το Νέο Σχολείο.

Υπουργείο Παιδείας: 150.000 εκπαιδευτικοί όλων των ειδικοτήτων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης θα συμμετάσχουν μέχρι το Δεκέμβριο του 2013, στο πρόγραμμα επιμόρφωσης για το Νέο Σχολείο.

 Στόχος: Η επιμόρφωση απευθύνεται στους εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (περίπου 150.000 άτομα), ανεξαρτήτως των τεχνολογικών μέσων και δεξιοτήτων που διαθέτουν.
Θα υλοποιηθεί σε δύο φάσεις (Α΄ και Β΄) και θα ολοκληρωθεί τον Δεκέμβριο του 2013.
 
Οι τέσσερις πυλώνες είναι οι εξής:
 Α.  Η έμφαση στη διδακτική πράξη ............
 Β. Η αξιοποίηση της μεθοδολογίας της εκπαίδευσης ενηλίκων
 Γ. Η αξιοποίηση της μεθοδολογίας της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης
 Δ. Η εφαρμογή των θεμάτων επιμόρφωσης στη σχολική τάξη- ο αναστοχασμός

Τμήματα Επιμορφωνόμενων
Στο πλαίσιο της επιμορφωτικής διαδικασίας, οι επιμορφωνόμενοι προτείνεται να κατανεμηθούν ανάλογα με τον κλάδο τους σε τμήματα μάθησης ως εξής:
1.         Νηπιαγωγοί
2.         Δάσκαλοι
3.         Φιλόλογοι
4.         Θεολόγοι
5.         ΠΕ4 (Φυσικοί, Χημικοί, Βιολόγοι κ.ά.)
6.         Μαθηματικοί
7.         Καθηγητές Πληροφορικής, Προγραμματιστές Η/Υ
8.         Καθηγητές Ξένων Γλωσσών
9.         Καθηγητές Τεχνικής – Επαγγελματικής Εκπαίδευσης
10.       Καθηγητές Φυσικής Αγωγής
Οι εκπαιδευτικοί των λοιπών κλάδων προτείνεται να κατανεμηθούν στα ανωτέρω είδη Τμημάτων ή σε ad hoc Τμήματα για την ειδικότητά τους.

Διάρκεια και Χαρακτήρας Επιμορφωτικού Προγράμματος:
Το επιμορφωτικό πρόγραμμα προτείνεται να είναι διάρκειας διακοσίων (200) ωρών και να πραγματοποιηθεί στο πλαίσιο της Συνδυαστικής Μάθησης (Blended Learning), δηλαδή να περιλαμβάνει σεμινάρια δια ζώσης διδασκαλίας (face-to-face) και αξιοποίηση της μεθοδολογίας που αφορά την εξ αποστάσεως εκπαίδευση.
Ο σχεδιασμός αυτός κρίνεται καταλληλότερος, διότι λαμβάνει υπόψη όλες τις ιδιαιτερότητες που χαρακτηρίζουν το εκπαιδευτικό έργο (γεωγραφική εξακτίνωση σχολικών μονάδων, σχολικές αργίες, διενέργεια πανελλαδικών εξετάσεων, κ.ά.).  Άλλωστε, από προηγούμενη εμπειρία στην Ελλάδα και διεθνώς, προκύπτει ότι η συνδυαστική μέθοδος έχει αποδειχθεί πολύ αποτελεσματική, ιδίως όταν πρόκειται για επιμόρφωση ενηλίκων ατόμων με οικογενειακές και επαγγελματικές υποχρεώσεις.
Η οριστική διαμόρφωση της διάρκειας και του χαρακτήρα του επιμορφωτικού προγράμματος θα στηριχτεί στα αποτελέσματα τα οποία θα προκύψουν από τις δράσεις διαβούλευσης και τη μελέτη των επιμορφωτικών αναγκών.
www.alfavita.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: